Pagina's

24 september 2012

Stoere schaal



Op de voorgrond staat op de tafel een stoere stenen schaal.
Die kreeg ik ooit voor mijn verjaardag van een vriendin.







Hij was al stoer maar wat betreft de kleur niet meer helemaal
 passend in ons interieur, hij was wat beige namelijk.








Dus heeft Erwin de schaal ingesmeerd met tegellijm, lekker dik
 zodat er een mooi reliëf op kwam .

Zo is ie net nog weer even stoerder, goed passend
 bij de stoere salontafel.








De kleur was ook precies goed, een mooie zachte tint grijs.








Ik zocht al een tijdje naar een grote stenen schaal op deze tafel maar
ik hoefde dus niet op zoek, gewoon een beetje creatief zijn ....








De door mij zo geliefde dadeltakken hebben er eerst een plekje gekregen
maar dennenappels zouden er natuurlijk ook erg mooi in staan.







Ik wens jullie allemaal een goed begin van deze nieuwe week .

Hartelijke groet van Gea