Pagina's

13 mei 2017

STOERE LAMP EN MEER GROEN



In de vorige post liet ik al foto's van één van de twee oude manden zien,
zoals beloofd nu ook de andere, die is op de tafel terecht gekomen.


Maar waar het in deze post om gaat, is de stoere lamp
 die sinds kort bij ons boven de tafel hangt.









Al een hele tijd geleden had Erwin zoiets gezien en
dit leek hem prachtig voor boven onze tafel.



Maar we hadden toen net een andere lamp dus vond ik het 
wat teveel van het goede om die alweer te vervangen.










Maar toen hij me weer eens deze lamp liet zien, te koop in 
Noord Holland, lokte hij me mee door te zeggen dat we 
er dan lekker een dagje uit van konden maken.


En ja daar was ik ook eigenlijk best wel aan toe, 
natuurlijk wel wetende dat de lamp dan
 ook mee terug zou gaan ;-)


En ik ben er blij om want deze lamp is boven onze tafel,
ondanks de stoere uitstraling, toch subtieler aanwezig.







De andere lamp is bij onze oudste dochter en haar vriend terecht 
gekomen, ook die vinden beide de stoere stijl heel leuk.

De lamp hangt bij hun boven een kleinere en hoge 
tafel en past daar heel goed.

Ook hebben ze twee oude meidenkasten geerfd van een
 oudtante van mij en deze zwart geverfd.

Samen met een stoere statieflamp staat er zo'n kast tegen 
een bruine muur daar en dat staat prachtig.

 Ook hebben ze groene legerkisten, scheepslampen, 
metalen KLM kistjes en oude looplampen.

Ik ga haar eens vragen of ik foto's mag maken
 en plaatsen op mijn blog .....









De mand staat er nog maar de moskrans is vervangen door een
groot boeket met veel groen, wat wit en paarse distels.


Daar had ik mezelf deze week eens even
heerlijk op getrakteerd.










Ben tegenwoordig van meer groen in huis en er hebben
 meer planten hun intrede in ons huis gedaan.









Ook kreeg ik nog een prachtige bloem van een lieve vriendin.
Een heel bijzondere en grote bloem, perfect passend
 in een oude zinken kan die ik nog had.



De volgende keer dus weer een groene post en voor nu 
een heel fijn weekend allemaal !


Hartelijke groet Gea



3 opmerkingen:

Brenda Schneider zei

Wat een gave stoere lamp. Ik kan me voorstellen dat je er blij mee bent.
Je interieur is een mooi geheel samen.
Ik hou van je stijl.
Fijn weekend nog.
Groetjes Brenda

Regine Karpel zei

Love.

It's me zei

Die lamp is echt geweldig !!!!.....en de bloemen ook hihihihi.....liefs Ria x ❤️